Gönderen: serhantekin | 19/12/2009

Macaristan’da Elektronik Eşya nerden alınır?

Adreslerini paylaşıcağim sitelerle tanışmadan Electroworld, Mediamarkt, Saturn, E-digital tarzı zincirler tarafından bolca kazıklandığım gerçeğini kabul ediyorum. Zararın neresinden dönersek kardır atasözümüz bu durumda imdadıma yetişiyor “_” Ben ettim sizler etmetin…

http://www.arukereso.hu/

http://www.olcsobbat.hu/

Kereses arama butonunun yanına almaya karar verdiğiniz elektronik ürününün markasını ve kodunu yazıp enter’a basıyoruz. Karşınıza çıkan fiyat farklarından da anlaşıldığı gibi bazıları gerçekten de tok satıcı “_”

http://www.vatera.hu/

Yok benim işimi 2. elde görür diyorsanız vatera aradığınız doğru adres. Benim deneyimim olmadığından yorum yapamıcam ama herkes tarafında sıkça kullanıldığını biliyorum.

Fotoğraf  Makinası ve Lens

Hem makina hem de lensler oldukça pahalı bu memlekette. Eğer şöle sağlam bir yatırım yapacaksanız kesinlikle Macaristan’dan satın almanızı tavsiye etmem. Eee o zaman….?

Ben işimin gereği bütün Doğu Avrupa ülkelerini dolaştığımdan, araştırmamı yapmıştım ve dogru adresin Romanya olduğunu keşfetmiştim. Şansa bakın ki Bükreşte Tamronumu aldığım firma sahibi de Macaristandaki bu açığı fark etmiş olsa gerek, kendisi ayda bir Budapeşte’yi ziyaret ettiğinden söz etti. Kıssadan hisse sizlerde kendisi ile irtibata geçebilir, kar edebilirisiniz.

Digital Camera – Lucian Constantin- General Manager – abstraktro@yahoo.comhttp://www.abstrakt.ro/ – +40 74 458 00 51 Bende de selam söylemeyi unutmazsınız artık…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

